נוזל קירור IAT , המספק הגנה מעולה בטמפ גבוהות ונמוכות לשימוש בכל מערכות קירור ממתכת כולל אלומיניום. אחוז סיליקטים נמוך, הגנה מעולה מפני חלודה וקורוזיה, מונע התחממות וקיפאון, הגנה מעולה לאלומניום, צבע ירוק.
מאושר/עומד במפרט GM 1825M, 1899M; Ford
ESE-M97B44-A; Chrysler mS
7170; ASTM D3306, D4985;
SAE J1034, J814C, J1941;
TMC of ATA RP-302B; Federal
Specification A-A-870A;
ThermoKing; Clarke
לנוזלי הקירור 4 תפקידים עיקרים :
- מגן מפני קפיאה.
- מגן מפני חימום יתר.
- מגן על מערכת הקירור מפני חלודה וקורוזיה (איכול)
- משמן את משאבת המים והאטמים.
מערכת הקירור ברכב הינה מערכת מורכבת, יצרנים שונים משתמשים במרכיבים שונים בייצור המערכת, סגסוגות שונות של מתכת )מתכת המורכבת
ממספר סוגי מתכות(, חלקי פלסטיק, סוגי ריתוך בין חלקים, ואטמים. מערכת הקירור אינה רק מצנן המנוע אלא “בלוק“ המנוע, משאבת מיים, טרמוסטט,
אטמים.
בעבר המכוניות היו פשוטות יותר, המנועים היו כולם כבדים עשוים מברזל, מערכת הקירור עשויה מברזל ונחושת או סגסוגת נחושת ואבץ, “גריל המכונית
היה גדול לאפשר מעבר אויר, ונוזל הקירור שנדרש היה נוזל קירור מסוג אחד נוזל הקירור אותו אנו מכירים כנוזל הקירור הירוק.
כיום המכוניות מורכבות יותר, המנועים קלים ואוירודינמים, המתכת בנויה מסגסוגת המכילה אלומיניום, חלקי הפלסטיק, אטמים כולם ממרכיבים שונים
ומתקדמים, גריל המכונית קטן המגביל את מעבר האויר, המנועים עובדים בטמפ גבוהה יותר.
וכל יצרן רכב משתמש במרכיבים שונים זה מזה. כל אלו יצרו בשוק דרישה לטכנולוגיה מתקדמת יותר של נוזלי קירור המותאמת ליצרן הרכב.
נוזל קירור IAT , המספק הגנה מעולה בטמפ גבוהות ונמוכות לשימוש בכל מערכות קירור ממתכת כולל ...
נוזל קירור IAT , המספק הגנה מעולה בטמפ גבוהות ונמוכות לשימוש בכל מערכות קירור ממתכת כולל ...
נוזל קירור להחלפות ארוכות (לונג לייף) למנועי גנרל מוטורס ומנועים יפנים, צבע אדום מאושר למנועי ...
נוזל קירור, היברידי ,HOAT מתקדם שפותח לדרישות המתקדמות של יצרני הרכב היפנים (צבע אדום)החלפה כל 5 ...
נוזל קירור היבריד אורגני ,HOAT מתקדם להחלפות ארוכות (לונג לייף) מיוחד לשימוש ברכבי קרייזלר, פורד ...
נוזל קירור OAT , למשאיות, אוטובוסים, כלים לבניית כבישים, וציוד תעשייתי, עומד במפרטים של רוב ...